.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با وجود 800 میلیارد ریال هزینه انجام شده ؛
انتقاد یوسف نژاد از بی استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آنچه بدون استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال کشور در مازندران نامید، انتقاد کرد.....

شمال نیوز : عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آنچه بدون استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال کشور در مازندران نامید، انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد در سخنانی گفت: بی استفاده ماندن امکانات و تجهیزات پایانه نفتی شمال و نفت خزر در شرق مازندران ناشی از برخی کم توجهی هاست که باید هر چه زودتر برطرف شود.

وی گفت : در این منطقه حدود 800 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت ها از جمله انبار ذخیره نفت و سایر تجهیزات وابسته به نفت خزر هزینه شده است و نباید با بعضی تصمیم ها این سرمایه عظیم و تبعات بی استفاده ماندن آن نادیده گرفته شود.

پیش از این یک منبع در پایانه نفتی کشور از احتمال تعطیلی پایانه نفتی شمال کشور در مازندران خبر داده بود.

این منبع گفته بود که تصمیم وزارت نفت در انتقال ستاد پایانه های نفتی مناطق چهارگانه بوشهر ، خارک ، عسلویه و شمال کشور از تهران به یکی از استان های جنوبی کشور به معنای تعطیل کردن پایانه نفتی شمال کشور در مازندران است.

وی افزود : با تدبیر مدیران وزارت نفت و به کارگیری دیپلماسی نفتی ، تاکنون چندین شرکت خارجی برای برقراری سوآپ نفتی از شمال کشور با این وزارتخانه قرارداد منعقد کردند ، ولی انتقال ستاد از پایتخت به یکی از استان های جنوبی کشور باعث تعدیل نیرو در پایانه نفتی شمال و انتقال مدیران کارآمد این حوزه به سایر پایانه ها می شود.

** منتفی شدن انتقال ستاد به استان های جنوبی کشور

در همین حال عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مکاتباتی که با وزارت نفت انجام شده ، انتقال ستاد از پایتخت به یکی از استان های جنوبی کشور منتفی شده است.

یوسف نژاد بر ضرورت بهره گیری از توانمندی زیرساخت های موجود در پایانه نفتی شمال و نفت خزر در شرق مازندران تاکید کرد و افزود : شرایط فعال کردن این دو حوزه مهم اقتصادی در پسابرجام فراهم شده است.

پایانه نفتی شمال کشور در 35 کیلومتری شهرستان بهشهر در شرق مازندران قرار دارد. در سال 82 استارت عملیات سوآپ نفتی کشورهای حاشیه خزر از این پایانه زده شد و تا مرداد سال 91 نیز این کار ادامه داشت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.